OKU
OKU (ověřovací kód účastníka) je zkratka pro čtrnáctimístný autorizační kód, který se používá, když převádíte své stávající telefonní číslo k novému poskytovateli mobilních tarifů.
Dříve se používala zkratka ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele).
Pokud chcete změnit operátora mobilního tarifu a ponechat si vaše telefonní číslo, stačí zavolat na infolinku vašeho stávajícího operátora a zažádat o tzv. OKU nebo si jej můžete vygenerovat v zákaznické sekci. Tento unikátní kód poté prozradíte novému operátorovi, a ten už vyřídí přenos vašeho telefonního čísla, či internetu za vás.
Jak změnit operátora mobilního tarifu?
1. Výběr nového tarifu
Nejdříve si porovnejte nabídky mobilních tarifů a vyberte si výhodnější. Pokud budete chtít poradit s výběrem, odešlete nezávazný formulář nebo nám rovnou zavolejte. Naše poradenství je nezávazné a zcela zdarma.
2. Výpověď u operátora
Následně podejte výpovět u svého stávajícího operátora a zažádejte o autorizační kód OKU. Výpověď a žádost můžete podat písemně volnou formou (na adresu sídla společnosti), elektronicky emailem nebo si můžete zajít na prodejní místo daného operátora.
Zde jsou návody, jak získat OKU u společností: T-Mobile, O2 a Vodafone.
3. Přenos telefonního čísla
Jakmile získáte OKU, předáte nám tento čtrnáctimístný autorizační kód a my již převod internetu nebo vašeho stávajícího telefonního čísla k novému operátorovi zajistíme.
Internet, Televize, Tarify| Porovnejsito.cz
Vyplňte jednoduchý formulář a my se vám ozveme s nejlepší nabídkou!Odesláním formuláře souhlasíte s Obchodními podmínkami portálu Porovnejsito.cz. Vaše data zpracováváme v souladu se Zásadami ochrany soukromí a zpracování osobních údajů.